Stefan Krips - Complaint (Proof only screenshot)

Status
Not open for further replies.

BKA

Well-Known Member
13 Sep 2018
66
2
8
43
Hello dear community

I wanna complain about Gamer "Stefan Krips" and need your advice: He is insulting me every time I begin to play on "Zombie All". He just came back from a ban he got yesterday for blocking.

What can I do about that? I have screenshot to proofe everything. I hope he will be banned again. Is a screenshot enough in that case?

Greetings, BKA
 

BKA

Well-Known Member
13 Sep 2018
66
2
8
43
That was only one... he wrote that link to this youtube-video many many times... it is NOT ME in that video! He's doing that every day, admin was not able to help me/to mute him.
His name: Stefan Krips
 

Attachments

  • 1234.jpg
    1234.jpg
    188.8 KB · Views: 387

Lotus

Boomer
Staff member
Special Admin
Forum Moderator
Donator
9 Jan 2016
1'916
837
113
25
Canadia eh?

BKA

Well-Known Member
13 Sep 2018
66
2
8
43
Lotus: I want to complain because he is insulting all the time. (See screenshot, more I can't provide and a video will not provide more...)
You can see his chatlogs...
 

BKA

Well-Known Member
13 Sep 2018
66
2
8
43
Is that all allowed? Is that ok? Everytime I'm joining he starts... all ok? Again another proof! I will join the server now again and send you another screenshot... I could send 100 of them... :)
 

Attachments

  • SC3.jpg
    SC3.jpg
    344.8 KB · Views: 349
Last edited:

BKA

Well-Known Member
13 Sep 2018
66
2
8
43
NACHTRAG:

Guten Abend

Hiermit beantrage ich einen lebenslangen Ban für User Stefan Krips.

Begründung:

Vorab besteht der dringende Tatverdacht, dass Stefan Krips auf dem Server "Zombie All" mehrmals User BKA beleidigte und ihn durch Veröffentlichung eines YouTube-Clips in seiner Ehre deutlich verletzt hat. Beweise sind weiter oben zu finden.

Es besteht berechtigter Grund zur Annahme, dass S. Krips dieses Verhalten auch weiter fortsetzen wird. Dies belegt eindrucksvoll auch der Ban vom 14.09.2018, welcher ihn offensichtlich nicht wirksam genug abschreckte weiter gegen die Regeln zu verstossen.

Weiteren Rufschädigungen und Beleidigungen kann nur mit adäquaten Mitteln begegnet werden. Hierzu bedarf es einer Interessensabwägung beider Parteien: Das Interesse von BKA auf Unversertheit während es Spiels ist demnach deutlich höher zu gewichten als das Interesse von S. Krips. Dieses besteht ausschliesslich und mehrfach belegt einzig und allein auf Beleidigungen und persönliche Herabwürdigungen von User BKA.

Aus meiner Sicht kann mit einer lebenslange Sperrung diesem Problem wirksam begegnet werden.

Ich bitte die Admins um Genehmigung meines Antrags.

Hochatungsvoll,
Gez. BKA
 

Lotus

Boomer
Staff member
Special Admin
Forum Moderator
Donator
9 Jan 2016
1'916
837
113
25
Canadia eh?
This isn't a sovereign nation, nor is it a courtroom. Get the proper proof and use our proper methods to report a player as I linked above.
 
  • Like
Reactions: AsH and Tuxedo_Mask
Status
Not open for further replies.