got blunt abuse

ASSASSIN

Active Member
18 Jun 2012
28
0
1
34
got blunt hat mich grade angezündet und damit getötet obwohl ich nichts getan habe und mit einem anderen der letze auf der k iste war, gegen geschätzte 5 zombies. jetzt frage ich mich warum? ganz klar nen admin missbrauch! richtig scheiße einfach! wenn man blockt bekommt man zum teil echt lange bans, aber nen admin kann einfach leute anzünden die dadurch dann drauf gehen. ich hoff da passiert was!
 

got blunt

BANNED
3 Feb 2012
568
11
18
Arnhem,Holland
true, was my mistake wanted beacon you(but instead i missklicked burn(and was to late with unburn) my bad.. and sincere appolegies.
im new admin;wish i was quicker with unburn but failed on that part, so i was like ups and to late so... entschuldigung ;) Assasinoo;p
and yeah you can call it abuse in from what he has bin true( but again wasnt my intension to do so, first time it happend like this. and strait abuse post WOW; any way its your right(and i woulnd be happy eather is this happened to me so) again sorry.

greetings,

got blunt
 
Last edited:

scarface

Ex-Admin
Ex Admin
Donator
17 Aug 2011
487
43
28
35
Norway
have talked to got blunt and told him how to deal with this matter in the future, since hes new, accidentally setting fire to someone is almost expected... and it wont happend again i am sorry for that what happend to you assassin. if admins where fired for one screw up there wouldn't be any admins!
 

ASSASSIN

Active Member
18 Jun 2012
28
0
1
34
Hatte eigentlich erwartet das sich dazu niemand äußert und sowas wiedermal unter den teppich gekehrt wird. aber richtig korrekt von dir got blunt das du dich einfach aufrichtig entschuldigst. entschuldigung angenommen und in dem sinne auf gute gemeinsame spiele :p

@scarface: it's ok that he apologized, i'm cool with that!
 

got blunt

BANNED
3 Feb 2012
568
11
18
Arnhem,Holland
Hatte eigentlich erwartet das sich dazu niemand äußert und sowas wiedermal unter den teppich gekehrt wird. aber richtig korrekt von dir got blunt das du dich einfach aufrichtig entschuldigst. entschuldigung angenommen und in dem sinne auf gute gemeinsame spiele :p

@scarface: it's ok that he apologized, i'm cool with that!

kein problem ich weis das war meiner schuld. so darum srry!! untschuldigung, mein deutch ist nicht so gut:p aber ich versteh was du hast geschreiben ;p heheh ich weis kein gute deutch