Go-Free - Post your runs!

Discussion in '[CS:GO] GoFree Surf & more' started by dPexx, 4 Mar 2018.

  1. President

    President Well-Known Member GoFree admin

    Joined:
    24 Mar 2017
    Messages:
    172
    Likes Received:
    68
    okey men i didnt know meeen
     
  2. Docta

    Docta Well-Known Member Donator

    Joined:
    29 Dec 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    114
    Beast surfer and a sexy voice? Life ain't fair sometimes :confused:
     
  3. Docta

    Docta Well-Known Member Donator

    Joined:
    29 Dec 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    114
    Low tier but still hard for a shitter like me :mad:


     
    President, dPexx and Oliver like this.
  4. dPexx

    dPexx Well-Known Member Staff Member Special Admin Tech Admin

    Joined:
    25 Jan 2017
    Messages:
    683
    Likes Received:
    206
    That map is hard simply because it's made to a poor standard lol, nevertheless you seem to have made the best out of those shitty stage-end triggers :D
     
  5. Docta

    Docta Well-Known Member Donator

    Joined:
    29 Dec 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    114
    Cheers man. How do you guys use binds to turn? I was playing with a dude a while back and he convinced me to try them, i lasted about 10 minutes before stopping though as they just turn too slow. Is there a way to change how quickly the key-bind will turn you? Right now it feels like my sensitivity is too high and my movement is all jerky and crapola, without the sensitivity/key-binds though i can't do those spirals.
     
  6. dPexx

    dPexx Well-Known Member Staff Member Special Admin Tech Admin

    Joined:
    25 Jan 2017
    Messages:
    683
    Likes Received:
    206
    Yeah you just bind a key to +left or +right, sadly there is no way to change the speed except from holding shift which halves it i believe, turn binds should only be used for doing 180s or spirals and such. Your movement looks fine, which sensitivity/dpi do you use? Most of the best surfers use really low like 2sens/400 dpi
     
  7. Docta

    Docta Well-Known Member Donator

    Joined:
    29 Dec 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    114
    In-game sensitivity is 5 and my dpi is 2000, plebeian levels.
     
  8. Lotus

    Lotus Well-Known Member Staff Member Special Admin Tech Admin Donator

    Joined:
    9 Jan 2016
    Messages:
    1'361
    Likes Received:
    315
    Holy fucking shit...
    And you guys say my sens is high???
    Dude even I would say you need to lower that... like a lot
     
  9. dPexx

    dPexx Well-Known Member Staff Member Special Admin Tech Admin

    Joined:
    25 Jan 2017
    Messages:
    683
    Likes Received:
    206
    I agree with lotus, which kinda mousepad do you use also? @Docta
     
  10. Docta

    Docta Well-Known Member Donator

    Joined:
    29 Dec 2017
    Messages:
    141
    Likes Received:
    114
    Haha, weeeee i'm a helicopter! I just got used to it while going through the learning process of surfing but i agree, i feel like i need to lower it a bit. Most of my movements are on an area the size of a couple of postage stamps.


    Just some generic mousepad, mate. It's 32cm x 27cm, some cheapo pad.
     
  11. dPexx

    dPexx Well-Known Member Staff Member Special Admin Tech Admin

    Joined:
    25 Jan 2017
    Messages:
    683
    Likes Received:
    206


    for whatever reason the recording software i use decided to use my webcam mic so sorry about that =)
     
    Docta and President like this.